1. Lepsza kondycja fizyczna przyszłej mamy
Dzięki regularniej aktywności nie tylko polepszy się Twoja kondycja ale zmniejszą się „dolegliwości”
ciążowe – takie jak obrzęki czy bóle pleców.

2. Większa świadomość ciała
Ćwicząc poznasz swoje ciało, co przyczyni się również do większej świadomości podczas porodu.
Zwiększysz swoją wytrzymałość i zapanujesz nad oddechem, co może skrócić poszczególne fazy
porodu.

3. Lepszy nastrój!
Nie od dzisiaj wiadomo, że każda aktywność fizyczna ma na nas pozytywny wpływ. Regularny, umiarkowany wysiłek powoduje wydzielanie się endorfin. Po takim wysiłku jako przyszła mama będziesz bardziej zadowolona oraz poczujesz większy przypływ energii.

4. Poznasz nowe osoby
Zapisując się na zajęcia grupowe skierowane do kobiet w ciąży poznasz kobiety, które mogą mieć takie same odczucia jak Ty. W końcu ktoś Cię całkowicie zrozumie! Dodatkowo będziecie mogły wzajemnie się motywować.

5. Wygląd
W ciąży wzrasta poziom progesteronu czyli hormonu, który jest odpowiedzialny za utrzymanie ciąży. Niestety jego skutkiem ubocznym jest zmniejszony metabolizm, co powoduje odkładnie się większej ilości tkanki tłuszczowej. Regularny wysiłek poprawia jednak funkcjonowanie układu krążenia, co ma wpływ na elastyczność skóry, więc tym samym zmniejszysz ryzyko powstawiania rozstępów.

 

DOŁĄCZ DO PROGRAMU GTE AKTYWNA CIĄŻA

WTOREK 10:00

CZWARTEK 10:00

ZAPRASZAMY!

Masz inne pytania dotyczące treningu? 

DOŁĄCZ DO NAS