Nasze Know How
Know How
Active Academy to sprawdzony model biznesowy dla studia treningowego, które przynosi zyski i pozwala na korzystanie z życia! Jeśli planujesz otworzyć studio treningowe lub wprowadzić do już istniejącego rentowne zajęcia grupowe albo szukasz wsparcia doświadczonego mentora to dobrze trafiłeś. Być może któreś z poniższych zdań pasuje do Ciebie? Jeśli tak to kliknij w nie i przejdź do interesującego Cię fragmentu naszej oferty i zobacz jak możemy Ci pomóc.

POZNAJ I WDRAŻAJ NASZ SPRAWDZONY KONCEPT BIZNESOWY!
Model franczyzowy Active Academy to rozwiązanie, w którym przekazujemy Ci sprawdzony koncept biznesowy i całe swoje know-how w postaci pełnej koncepcji prowadzenia działalności, a Ty stajesz się niezależnym przedsiębiorcą, działasz we własnym imieniu i na własny rachunek, budując własną markę zgodnie z konceptem, który poznasz w czasie indywidualnych konsultacji i pakietu szkoleń.
W ramach współpracy uczymy krok po kroku jak otworzyć i prowadzić studio treningowe, które przynosi zyski, pomaga klientom i pozwala cieszyć się życiem!
Nasze Know-how to konkretna wizja i misja działania studia treningowego oraz zbiór gotowych i szczegółowych receptur i procedur wykonywania usług. To dzięki nim Twoje studio treningowe szybko zacznie przynosić zyski, pomagać klientom i pozwoli Tobie cieszyć się życiem!
Active Academy to sprawdzony model biznesowy. Działamy nieprzerwanie od 10 lat, a nasze doświadczenie i umiejętność nauczania sprawią, że Twoja firma od razu wskoczy na wyższy poziom!
Jeśli myślisz o otwarciu własnego klubu i nie chcesz popełnić błędów, które zahamują jego rozwój to koniecznie skontaktuj się z nami. Przejdziemy wspólnie przez przedstawione poniżej 3 pierwsze kroki:

Konsultacja
Podczas pierwszej konsultacji omówimy Twoją sytuację, abyśmy mogli dobrze poznać Twój plan. Odpowiemy również na Twoje wątpliwości i omówimy zakres, skrojonego na miarę audytu, żebyś dokładnie wiedział jak będzie wyglądać nasza współpraca.

Audyt
W czasie drugiego spotkania przeprowadzimy dopasowany do Twojej sytuacji, szczegółowy audyt, który pozwoli nam precyzyjnie określić zakres Twoich potrzeb.

Pakiet wsparcia
W trzecim kroku zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązania w ramach spersonalizowanego pakietu wsparcia, tak aby stosunek Twojej inwestycji do potencjalnych zysków był niewielki.
W ramach współpracy Franczyzowej działamy na 4 płaszczyznach:

1. Infrastruktura
wyboru odpowiedniego lokalu (powierzchnia, lokalizacja, parking, cena wynajmu, rentowność, koszty mediów, koszty adaptacji, itp.), wybór potrzebnego sprzętu i jego ilości, projektu wnętrza i aranżacji powierzchni, dobór materiałów wykończeniowych i kolorów pod kątem funkcjonalności, umowy najmu, umowy leasingowe, itp.

2. Zespół
ocena osobowości i kompetencji emocjonalnych właściciela (Twoje mocne i słabe strony, czyli nad czym musisz pracować, a co powinieneś wykorzystywać), rekrutacja pracowników recepcji i trenerów, szkolenia personelu (trening, obsługa recepcji, obsługa klienta), przekazanie i wdrożenie kilkudziesięciu procedur oraz arkuszy (ułatwiających: pracę zespołu, zbieranie danych, analizę i kontrolę procesów), przekazanie i wdrożenie systemów wynagrodzeń i premii, schematy spotkań z zespołem, itp.

3. Marketing
Zewnętrzny i wewnętrzny dotyczący kadry, zewnętrzny i wewnętrzny dotyczący klientów (pozyskiwanie i utrzymywanie), ankiety osobowościowe, sprecyzowanie komunikatu, wybór kanałów kontaktu, plan marketingowy, kalendarz marketingowy, gotowe do użycia schematy maili, smsów i postów, itp.

4.Biznes Plan i Budżet
infrastruktura, wybór usług – struktura przychodów, struktura zatrudnienia, koszty stałe, koszty zmienne, forma prowadzenia działalności oraz forma opodatkowania, outsourcing usług, arkusze kalkulacyjne przychodów i kosztów, arkusze ewidencji pracy, arkusze frekwencji, itp.
Kompleksowa pomoc
Jeśli zależy Ci na kompleksowej pomocy, dzięki której stworzysz rentowny biznes, bez popełniania kosztownych błędów to skontaktuj się z nami wpisując w tytule wiadomości „KNOW-HOW”.
POZNAJ TRENING GRUPOWY W SYSTEMIE PTG
Programowany Trening Grupowy to fundament przychodów w naszym koncepcie biznesowym. To systemowe podejście do usługi treningu, którego celem jest budowanie zdrowego i świadomego podejścia do aktywności fizycznej, zdrowia oraz sprawności.
Traktujemy PTG systemowo, ponieważ oprócz budowania relacji z klientami, tworzenia planów treningowych oraz prowadzenia treningów zgodnie z zasadami PTG, naszą komunikację z potencjalnymi klientami oraz proces sprzedaży podporządkowujemy rozbudowie tej właśnie gałęzi przychodów naszego klubu. PTG to nie tylko trening w małej grupie ale przede wszystkim systemowe podejście do pozyskiwania oraz utrzymywania aktywnych klientów zajęć w małych grupach. Nasz system generuje stały i wysoki przychód dla klubu, a średnia „długość życia” klientów PTG jest 10-krotnie większa niż klientów standardowych zajęć fitness!
Oferujemy dwudniowe szkolenie dla kadr trenerskich klubów fitness i studiów treningowych oraz dla trenerów freelancerów. Szkolenie i warsztaty z Systemu PTG składają się z 3 modułów i egzaminu, którego zaliczenie uprawnia do korzystania z nazwy PTG [Programowany Trening Grupowy].
- MODUŁ 1 (4h): System PTG i metodyka oraz zasady prowadzenia treningów PTG.
- MODUŁ 2 (4h): Warsztaty PTG.
- MODUŁ 3 (4h): Sprzedaż ukierunkowana na małe grupy w systemie PTG.
- EGZAMIN (4h): Prowadzenie treningów zgodnie z zasadami i metodyką PTG.
PTG
Jeśli zależy Ci na wprowadzeniu do swojej oferty, zajęć które budują wysoki i stabilny przychód dla Ciebie lub Twojego klubu to skontaktuj się z nami wpisując w tytule wiadomości „PTG”.
KONSULTACJE I MENTORING DLA TRENERÓW - PRZEDSIĘBIORCÓW
Bycie liderem to niezwykle trudne zadanie. Gdy równocześnie jesteś trenerem, to ogrom obowiązków może Cię przytłoczyć. Wiemy, bo sami się z tym mierzyliśmy. Dzisiaj, mając 10-letnie doświadczenie w łączeniu tych funkcji wiemy jak usprawnić codzienne planowanie pracy trenera, właściciela studia treningu oraz lidera zespołu recepcyjno-trenerskiego w jednym.
KONSULTACJE I MENTORING DLA TRENERÓW - PRZEDSIĘBIORCÓW
Bycie liderem to niezwykle trudne zadanie. Gdy równocześnie jesteś trenerem, to ogrom obowiązków może Cię przytłoczyć. Wiemy, bo sami się z tym mierzyliśmy. Dzisiaj, mając 10-letnie doświadczenie w łączeniu tych funkcji wiemy jak usprawnić codzienne planowanie pracy trenera, właściciela studia treningu oraz lidera zespołu recepcyjno-trenerskiego w jednym.
WSPARCIE
Jeśli zależy Ci na zbudowaniu zespołu, który nie będzie wymagał kontroli lecz stwarzania warunków do efektywnej pracy i tym samym generował stabilny i wysoki przychód dla Ciebie i Twojego klubu to skontaktuj się z nami wpisując w tytule wiadomości „WSPARCIE”.
Aby uzyskać więcej informacji napisz do nas!








Administratorem Twoich danych osobowych jest Active Academy Piotr Koteja, ul. Cichy Kącik 16, 32-406 Zakliczyn, NIP: 681 194 94 80, REGON 122840872 z siedzibą w Zakliczynie (dalej jako: Active Academy). Udzielenie zgody jest dobrowolne, a dane będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, w związku z tym podanie danych osobowych jest dobrowolne – prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Ochrony Danych Osobowych (szczegółowe informacje odnośnie ww. praw podane są w Regulaminie). Dane będą przetwarzane na czas udzielenia zgody, a w przypadku cofnięcia zgody w okresie odpowiadającym okresowi przedawnienia roszczeń wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Żądania w zakresie przetwarzania danych osobowych powinny być kierowane pocztą tradycją na adres: Active Academy Piotr Koteja, ul. Cichy Kącik 16, 32-406 Zakliczyn lub poprzez e-mail na adres koordynator.activeacademy@gmail.com.